2. A Megbízó számára milyen előny származik a tevékenységből?

  • A beszéd célú havi távközlési költségei 10-60% csökkenése
  • A távközlési berendezéseinek számának és üzemeltetési költségeinek csökkenése
  • Függetlenné válik a Szolgáltatóktól (hűségidő, trükkös árazások, kisbetűs részek, technológiai erőfölénnyel való visszaélés, jogi problémák, megbízhatatlan háttér, stb.)
  • Mentesül a TSPk versenyeztetésétől és az ajánlatok kiértékelésétől,
  • Elkerüli a bizonytalan hátterű és minőségű TSP-kkel kötöt szerződésekből adódó szolgáltatási kieséseket, a szerződési és számlázási problémákat, a TSP megszűnéséből adódó ellehetetlenülést, az üzleti károkat
  • A teljes rendszer szakértő felmérése és dokumentálása (Előszerződésben foglaltként), amely során kiszűrésre kerülnek a megváltozott szokások és a létszámváltozások miatti a felesleges kapacitások és funkciók. Ez önmagában is jelentős kiadáscsökkentést eredményez
  • A megvalósítás során (Megbízási Szerződésben foglaltként) technológiai fejlesztéseket is el tudunk végezni, amelyek fokozatosan pótolják az elmúlt évtized lemaradását (általában az ügyfeleknél 10-15 éves rendszerek működnek, alkalmatlanok az IP kommunikációra, elavultak a berendezések és a megoldási módok, a kapcsolók és szoftverek sok esetben hibásan vannak beállítva, felesleges szolgáltatások és eszközök működnek, stb.)
  • A Montel hosted call centere addicionális előnyöket jelent a költséghatékony üzemeltetésben (help-desk, ügyelet, stb.) (Megbízási Szerződésben foglaltként, opció)

3. Mik a Montel előnyei?

  • Független cég, azaz nem tartozik egyk távközlési szolgáltató érdekkörébe
  • Rálátása van az összes jelentős alap- és alternatív szolgáltatóra
  • Képzett és tapasztalt mérnökei ismerik a globális trendeket és megoldási lehetőségeket
  • Olyan módszertant dolgozott ki, mellyel pontosan megbecsülhető a változtatások hatása
  • Jártas az IP alapú technológiákban és az alközponti rendszerekben
  • Olyan elemzési módszertana van, amely a költségstruktúra mellett a különböző forgatókönyvek szerinti eredményeket is szimulálni képes
  • Közvetlen gyártói kapcsolata van a vezető távközlési berendezésgyártókkal: Avaya, Cisco, Nortel, Sagem, stb.
  • A végberendezések üzemeltetését is professzionális szinten végzi, immáron 20 éve
  • Saját fejlesztésű szoftverével, a CASProval részletes analízist tud végezni a vezetékes és opcionális kiegészítéssel (elektronikus számla a mobil szolgáltatóktól) a mobil távközlési költségeket illetően
  • Saját üzemeltetésű hosted ügyfélszolgálati és telekommunikációs kiegészítő szolgáltatásai vannak
  • Kiegészítő tevékenységként biztonságtechnikai eszközök üzemeltetését is végzi

4. A megvalósítási fázis jellegzetességei:

Havonta fizetendő átalánydíj, melynek ellenértékeként a telephelyen belüli berendezések üzemfenntartását biztosítjuk, valamint folyamatosan és periódikusan végezzük az optimalizációt. Ez azt jelenti, hogy a kezdeti, jelentős csökkenés mellett folyamatosan figyeljük a TSPk ajánlatait és a további költségek csökkentése érdekében ezeket, amennyiben technológiailag lehetséges és célravezető, integráljuk a működő rendszerbe.

Az átalánydíjban a következő tevékenységeket végezzük el (taxatív felsorolás):

  1. a hangkommunikációs rendszer hardverének és szoftverének üzemfenntartása (az új konfiguráció szerint)
  2. a hangkommunikáció díjainak monitorozása, riportolása, a trendek bemutatása
  3. a TSPk ajánlatainak folyamatos monitorozása és kiértékelése
  4. a beszédforgalom változásának nyomonkövetése és periódikusan döntéselőkészítési riportok készítése
  5. konzultáció a Megbízódöntéshozóival a kommunikációs rendszer fejlesztéséről és átalakítási lehetőségeiről (a konzultáció alapjául szolgál az igények és a lehetőségek közti különbségek bemutatása, a költségek alapkulásának bemutatása, stb.)