2. oldal / 2
2. A Megbízó számára milyen előny származik a tevékenységből?
- A beszéd célú havi távközlési költségei 10-60% csökkenése
- A távközlési berendezéseinek számának és üzemeltetési költségeinek csökkenése
- Függetlenné válik a Szolgáltatóktól (hűségidő, trükkös árazások, kisbetűs részek, technológiai erőfölénnyel való visszaélés, jogi problémák, megbízhatatlan háttér, stb.)
- Mentesül a TSPk versenyeztetésétől és az ajánlatok kiértékelésétől,
- Elkerüli a bizonytalan hátterű és minőségű TSP-kkel kötöt szerződésekből adódó szolgáltatási kieséseket, a szerződési és számlázási problémákat, a TSP megszűnéséből adódó ellehetetlenülést, az üzleti károkat
- A teljes rendszer szakértő felmérése és dokumentálása (Előszerződésben foglaltként), amely során kiszűrésre kerülnek a megváltozott szokások és a létszámváltozások miatti a felesleges kapacitások és funkciók. Ez önmagában is jelentős kiadáscsökkentést eredményez
- A megvalósítás során (Megbízási Szerződésben foglaltként) technológiai fejlesztéseket is el tudunk végezni, amelyek fokozatosan pótolják az elmúlt évtized lemaradását (általában az ügyfeleknél 10-15 éves rendszerek működnek, alkalmatlanok az IP kommunikációra, elavultak a berendezések és a megoldási módok, a kapcsolók és szoftverek sok esetben hibásan vannak beállítva, felesleges szolgáltatások és eszközök működnek, stb.)
- A Montel hosted call centere addicionális előnyöket jelent a költséghatékony üzemeltetésben (help-desk, ügyelet, stb.) (Megbízási Szerződésben foglaltként, opció)
3. Mik a Montel előnyei?
- Független cég, azaz nem tartozik egyk távközlési szolgáltató érdekkörébe
- Rálátása van az összes jelentős alap- és alternatív szolgáltatóra
- Képzett és tapasztalt mérnökei ismerik a globális trendeket és megoldási lehetőségeket
- Olyan módszertant dolgozott ki, mellyel pontosan megbecsülhető a változtatások hatása
- Jártas az IP alapú technológiákban és az alközponti rendszerekben
- Olyan elemzési módszertana van, amely a költségstruktúra mellett a különböző forgatókönyvek szerinti eredményeket is szimulálni képes
- Közvetlen gyártói kapcsolata van a vezető távközlési berendezésgyártókkal: Avaya, Cisco, Nortel, Sagem, stb.
- A végberendezések üzemeltetését is professzionális szinten végzi, immáron 20 éve
- Saját fejlesztésű szoftverével, a CASProval részletes analízist tud végezni a vezetékes és opcionális kiegészítéssel (elektronikus számla a mobil szolgáltatóktól) a mobil távközlési költségeket illetően
- Saját üzemeltetésű hosted ügyfélszolgálati és telekommunikációs kiegészítő szolgáltatásai vannak
- Kiegészítő tevékenységként biztonságtechnikai eszközök üzemeltetését is végzi
4. A megvalósítási fázis jellegzetességei:
Havonta fizetendő átalánydíj, melynek ellenértékeként a telephelyen belüli berendezések üzemfenntartását biztosítjuk, valamint folyamatosan és periódikusan végezzük az optimalizációt. Ez azt jelenti, hogy a kezdeti, jelentős csökkenés mellett folyamatosan figyeljük a TSPk ajánlatait és a további költségek csökkentése érdekében ezeket, amennyiben technológiailag lehetséges és célravezető, integráljuk a működő rendszerbe.
Az átalánydíjban a következő tevékenységeket végezzük el (taxatív felsorolás):
- a hangkommunikációs rendszer hardverének és szoftverének üzemfenntartása (az új konfiguráció szerint)
- a hangkommunikáció díjainak monitorozása, riportolása, a trendek bemutatása
- a TSPk ajánlatainak folyamatos monitorozása és kiértékelése
- a beszédforgalom változásának nyomonkövetése és periódikusan döntéselőkészítési riportok készítése
- konzultáció a Megbízódöntéshozóival a kommunikációs rendszer fejlesztéséről és átalakítási lehetőségeiről (a konzultáció alapjául szolgál az igények és a lehetőségek közti különbségek bemutatása, a költségek alapkulásának bemutatása, stb.)