10. oldal / 13
TECHNOLÓGIA TERVEZÉSE
A Call Center technológiájának kiválasztása alapvetően befolyásolja az egész rendszert. A rendszerszemlélet elsorendű fontossággal bír. A technológiai csoport valósítja meg a választott informatikai, ACD, CTI rendszer megoldásokat. E rendszereknek megfelelő rugalmassággal kell bírniuk a későbbi esetleges fejlesztések miatt.
FELADATOK | ÁTADANDÓ MUNKÁK |
Végrehajtás koordinálása |
Dokumentumok áttekintése és a javasolt megnevezése indoklással |
Munkaerő vezetési rendszer kifejlesztése - integrálási lehetőségek kiértékelése - tervezési interfész az ACD-hez - konfigurálási és tesztelési rendszer |
Munkaerő vezetés |
Hang- típusú hálózati konfiguráció tervezése - jövőbeni IVR-ügyfél hozzáférési eljárás véglegesítése - hang- típusú hálozatra vonatkozó részletes követelmények meghatározása - hang- típusú hálozati tervezés véglegesítése - integrálási lehetoségek azonosítása a Call Centerrel |
Hálózati tervezések |
Működéskarbantartás |
Listakészítés Javaslat kidolgozása a technikai csoportra |
Távközlési környezet kialakítása - több Call Center hálózatba kapcsolása - tartalékolási filozófia kidolgozása |
Távközlési rendszerterv |
Informatikai támogatórendszer kialakítása - kapcsolódás a meglévő ügyfélkiszolgáló rendszerhez - munkahelyek kialakítása - védelmi megoldások |
IT rendszerterv Biztonsági útmutató Katasztrófaterv |