STRATÉGIAI TERV

A Stratégiai terv már a meghozott döntés után kerül elkészítésre, hogy a Call Center milyen módon, milyen lépésekben, mely területeket kiszolgálva kerüljön bevezetésre. Az egyes lépések részletesen kerülnek kidolgozásra, figyelembe véve a tanulmánytervet, és az azt elfogadó határozatot az esetleges módosításokkal. Meghatározásra kerül, hogy először egy kísérleti területen, kisebb körben kerüljön-e bevezetésre, és ezt követően fokozatos kiterjesztéssel érje el a teljes működését, vagy azonnal teljes körben mindenki számára.

A Stratégiai Terv nem csak egy újabb tervcsomag, hanem az alapja a teljes kiviteli tervezésnek, megvalósításnak a Call Center projekt minden egyes fázisára. Nem csak egy útmutató a vállalat sikeréhez, hanem egy ellenőrző eszköz a management kezében, hogy a vállalat hogyan teljesíti a kitűzött stratégiai célokat.

Ennek érdekében pontosan és részletesen rögzítődnek

I. a jelenlegi állapotok:

Szolgáltatás minősége Szervezeti felépítés
Vevőelégedettség Távközlési környezet
Emberi erőforrások Hívás statisztikák meglévő CC-re
Technikai feltételek Főbb alkalmazások a meglévő CC-en
Kapacitás adatok Adatállományok
Hívásirányítások meglévő CC esetén Meglévő folyamatok
Ipari trendek Oktatási programok

és

II. az elérendő célok:

Szolgáltatás minősége Call Center üzemeltetése
Vevőelégedettség Dokumentálási módszerek
Emberi erőforrások Folyamatosság, katasztrófa elhárítás
Szervezeti felépítés, működés A hívókra vonatkozó adatállományok
Munkafolyamatok (manuális, automatikus) Riport rendszer kialakítása
Infrastruktúra  

Természetesen a terv kitér a várható demográfiai változásokra, gazdasági körülményekre, a távközlési környezet alakulására is.