EMBERI ERŐFORRÁS TERVEZÉS
Az ügyfélszolgálat sikerének kulcsa az ügyfeleket kiszolgáló alkalmazottak minősége. Ezen munkafolyamatban szorosan együttműködünk a cég emberi erőforrás egységével annak érdekében, hogy a Call Center folyamatait, szervezetét és terveit ki lehessen fejleszteni és létrehozni, valamint hogy lefektessük a tervezett megvalósítás alapjait.
- Szervezeti felépítés felülvizsgálata és javaslattétel
- Kiválasztási program felülvizsgálata és továbbfejlesztése
- A meglévő ügyfélszolgálati állomány konszolidációs terve
- Munkahelyi környezet tervezése
- Az állomány továbbfejlesztése
- Oktatási programok tervezése
Az oktatás új megközelítésére lesz szükséges annak érdekében, hogy a motiváció azonos szinten maradjon a Call Center igényes környezetében. Az oktatás helyes megtervezése kulcsa a magas szintű szolgáltatásnak.
- Javaslattétel az oktatási programcsomagokra
- Oktatási menetrend tervezése
- Oktatási anyagok elkészítése
TELJESÍTMÉNYMÉRÉS ÉS MINŐSÉG ELLENŐRZÉS TERVEI
A Call Center kiépítését azok a vállalatok határozzák el, akik érzik a piac szorítását és ügyfeleik számára modern, teljes körű kiszolgálást kívánnak biztosítani.
Mind a stratégiai tervezés időszakában, mind a napi üzemeltetésben a vezetésnek szüksége van egy átfogó, rendszeres információkat tartalmazó, mérhető teljesítmény mutató rendszerre. A Call Center üzembe helyezése előtt meg kell felelnie a belépő- és kilépő kritérium rendszernek. Kizárólag ezen kritériumok teljesülése esetén indulhat üzembe a Call Center. Teljesítménymérési szempontok kidolgozása szükséges nemzetközi mércék figyelembevételével.
A terv meghatározza:
- Az ellenőrzési program legfontosabb összetevőit, adatállományait
- Értékelési formanyomtatványt
- Az oktatási programok felé egy visszajelzési rutint
- Az egész teljesítmény és minőség ellenőrzés értékelési módszerét
SZÁLLÍTÓ KIVÁLASZTÁSA
A Call Center technológiájának kiválasztása és megvalósítása, amely kielégíti a teljes skálájú működtetésnek a követelményeit alapvető fontosságú a siker szempontjából. Meg kell határozni a megfelelő informatikai és ACD rendszer megoldásokat. A tendereztetés alkalmával ki kell választani a legjobb szállítót. Nemcsak a konfigurációk szempontjából, hanem a karbantartás és az üzemeltetés folyamatossága is elengedhetetlen feltétel.
A munkaerő vezetési rendszer definiálása szükségszerű az egységes technológiai rendszer működéséhez.
A szállítók kiválasztása során a tervezés kiterjed:
- A stratégiai terv szerinti megoldásra vonatkozó pontos specifikálásra (kapacitásadatok, funkciók, CTI, Internet, hangrögzítés, virtuális Call Center stb)
- A kereskedelmi feltételek egyeztetésére
- A szállítás ütemezésére figyelembe véve a Stratégiai Tervben meghatározott ütemezést
- Az ajánlatkérés kiküldésére
- Az értékelési szempontok egyeztetésére
- Az értékelésre, mely eredményeként összehasonlító összegzést adunk a javasolt szállító megnevezésével